2012-01-19


Himla Lotta har dragit på sig ryggont så blev ingen promenad idag, behöver henne som peppar mig! Men hade ändå inte hunnit Dennis var tvungen börja jobba tidigare (lättare att skylla på någon haha), men ihelgen blir de mycke motion. Lördag ska vi köra skoter är ju skotervisning i Byske, alla måste ju dit! Sen ska jag promenera och promenera, jag skulle få en present av Dennis om jag slutar äta all min mörka choklad en stor chokladkaka varje kväll är inte bra!! Okej det är mörk men kanske ett hörn om dagen hade räckt haha...
Så nu har jag önskat mig lite träningsredskap, får se vad "tomten" kommer med!
Bara att inse att få sig till gymmet kommer ALDRIG att hända så jag får gå skorna varma istället.

Idag var vi på bvc med Winter, 4500 väger han nu stor killen. Tiden går så himla fort redan 1½ månad. For även på öppna förskolan och lekte lite. Sen kom Jannica och Emilia och hälsade på, mycket trevligt:)

Nu ska jag äta resterna av min chokladkaka och försöka sova
Vill bara Dennis ska komma hem, sover så mycket bättre med han bredvid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar