2012-01-15


Älskade lillebror har äntligen fått ett namn, Winter!
Har lite svårt fortfarande för att säga de kommer nog vara lillebror ett bra tag :)
Mellannamnen diskuteras fortfarande blir nog Hardy iallfall. Men men vi får se papprena är inte inskickade ännu så mycket kan hinna ändras...

Helgen började mindre bra med Dennis på firmafest och 2 barn som inte ville sova. Men de löste sej även de med en Alma i sängen som var vaken längre än mamma och titta på film med en godispåse:)
Igår var äntligen min sambo hemma, som jag saknat han i veckan!
Blev första skoterturen för mig med ett väldigt stort leende, Dennis skruvar för fullt i sin nya skoter så förhoppningsvis nästa helg ska vi ta en tur...med var sin skoter.

Nu ska jag lägga på lite smink och kila till underbara Lotta och Robert som ska bjuda på suring:)

4 kommentarer:

  1. Skönt de måste kännas att ni har bestämt er :) Jag tycker han passar som Winter nu :)
    Smaklig måltid ! KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja faktiskt ganska skönt :) men som du vet har ja fortfarande beslutsångest hehe!
      Var de gott med suring då?
      KRAMIS

      Radera
  2. Michelle har köpt en sak till lilla Winter=) Men hon får ge den då vi träffas nästa gång!!:) Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaha men lillgumman, ja han kommer säkert bli glad :)
      Ja ni kan ju komma och hälsa på någon dag!! KRAMIS

      Radera