2012-01-16




DUKTIGA VI!!
så himla skönt att ha Lotta som peppar igång mej, försöker gå varje dag en promenad...en vacker dag kanske man blir beach 2016 igen typ!
Men men nu är jag igång iallafall:)
Planeringen för dopet nästan klart, kommer bli så mysigt med snälla Linda som ska sjunga!
Längtar
Nu är ju oxå namnet valt så har verkligen kommit en bit på vägen
I helgen ska vi försöka få oss ut med skotrarna en sväng, tydligen skotervisning i Byske så det blir en lagom sträcka:)
Tycker verkligen inte om dom veckorna Dennis jobbar natt känner mej så ensam, och när han kommer hem så stiger jag upp.
Just nu skulle jag vilja vara "Evelina" för en stund. Tror jag ska försöka dra ihop lite tjejer och ta mig ett glas vin någon helg. Kommer nog att göra gott, massa surr och skratt!

Nu sova för en ny dag med nya möjligheter kommer imorgon

FÅNGA DAGEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar