2012-01-18

Ännu en depp dag, saknar Dennis så oerhört. Vill bara ha han hemma! Men i helgen skulle han tydligen ta igen all förlorad tid och vara med mej heela tiden, hoppas jag iallafall får gå på toa ensam! haha
Idag kom han hem så jag hann med en promenad, skönt att komma ut en liten stund.
Skrattade så gott då jag hämtade in posten idag hade fått inbjudningskort till Sandra och Jimmys lilla prinsessas dop. Ser då att Sandra och jag gjort exakt likadana inbjudningskort:)
Jag har äntligen kommit på presenten till Minna, tror den blir bra!
Pratade med Malyn igår, oj vad jag saknar dej tjejen..har bokat in en dag för att umgås, blir mat och surr på stengården nästa helg då det är rockkväll! Nu hoppas jag att Camilla bestämmer sej för att följa oss ;)

Nu lite mys med lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar