2012-01-23


GUD FÖRBJUD ALLA BEROENDEN!!

Jaha mitt glögg beroende har nu övergått till blåbär choklad, skulle ju sluta men dumma Ica hade 2 betala för 1 idag...just min choklad!! Buhuuuu
Näe men de blir stavgång med mina underbara bungypump stavar ikväll då Dennis kommer hem. Om de så hinner bli natt så SKA jag ut, peppar peppar!
Lördag skulle vi ju på rockkvällen men de ändrades ju till fredag så kanske blir de stan och en pub runda istället. Ni som brukar vara "ute" i stan, vilka ställen ska man gå till?? :)
Imorgon börjar äntligen matlaget, en massa hungriga damer som skrattar och skvallras ska bli så kul!
Idag bjöd jag Lotta och River på mat, tur jag har henne då man nästan är singel haha...
Men onsdag har jag och Dennis bokat in varann.

Ha en underbar kväll och ät mycket choklad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar