2011-03-05

Varför??

Varför vill min syster mig så illa, äntligen skulle vi få ha en sovmorgon men första meddelandet kom kl 7.30...andra kom så fint före 10 om hur fåglarna kvittrar och solen skiner... Jag ska börja stänga av telefon!! Men men nu är vi iallfall uppe, Dennis dukade fram värsta hotell frukosten så nu är vi mätta och belåtna:) Han for och skulle tanka skotrarna så ja passa på att blogga lite....
Snart har jag dessutom vräkt allt godis som blev kvar från igår, inte bra!! Näe nu göra sej klar sen ta skotrarna och lämna tillbaka filmen som vi hyrt, den glömde han...

Ha en underbar dag med dom kvittrande fåglarna och den skinande solen

1 kommentar:

  1. Hahahahha men man ska inte sova så länge..... Man måste ju hinna göra nånting under dagen:))
    Tänkte jag skriver ett gulligt sms så blir du kanske inte så j*vla förbannad:P
    <puss

    SvaraRadera