2011-03-19

För alltid ni


Du är det finaste jag vet
Det är svårt att förklara när ord inte räcker till
Kan inte ge dig allt du önskar men du vet att jag vill
När jag är ledsen tänker jag tillbaka på första
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska
Jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
när vi är med varandra,känns som tiden stannar

Gårdagen slutade bra trots allt...

For på stenis och åt med Camilla och Robin, men då alla var tvungen fara hem så mötte jag upp
Joppin och vi bestämde oss för att umgås lite med en cider i handen. Kvällen slutade på Olles, hade himla kul. Men igår var jag inte riktigt lika glad, ont och väldigt trött.
Men efter någon timmes shopping och en jätte mysig kväll så slutade dagen bra!!

Nu är Dennis med sin pappa och kör skoter, vaknade halv 7 då han for...Varför kan man aldrig sova länge??
Ska iallafall försöka ta mig från sängen och till skotern, hade tänkt hälsa på Vickan en liten stund och fara ut på Kågefjärden så Michelle får se på skridskoåkarna :)

SEN kommer min prinsessa hem!!!
Längtar så obeskrivligt efter henne då hon är borta...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar