2011-03-26

Lista..

Nämn något som gjorde dig glad igår: Förlovningsringarna
Vad gjorde du kl 08 i morse? Städade toan
Vad gjorde du för 15 min sedan? Målade naglarna
Det sista du sa högt? Sov en stund Alma
Det senaste någon sa till dig: Puss
Vad har du druckit idag? Mjölk
Vad var det senaste du åt? Fil
Vad var det senaste du köpte? Skor
Vad är det för färg på din ytterdörr? Öh.. vit
Vad är det för väder hos dig nu? Sol och 4 minus
Godaste glassmaken? Någon med bär i
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut!
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Jo riktigt konstiga
Trivs du med ditt jobb? Kunde inte haft bättre
Favoritklädsel? Mjukisar
Favoritlåt just nu? Samson
Vad ser du om du tittar till höger? Alma som ligger under en filt i soffan
Vad gör dig glad just nu? Familjen
Vad ska du göra härnäst? Köra skoter
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Bra!!
Favoritgodis? Lakrits i massor
Kläder just nu? Puma joggingbyxor och en svart tröja
Sommarplaner? Semester med familjen
Hur många kuddar sover du med? 3, delar dom med sambon
Morgon eller nattmänniska? Morgon nu, men innan jag fick barn var jag nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? Jätte
Snarkar du? Nej, kanske om jag är förkyld
Stjärntecken? Skytt
Äckligaste krypet? Spindel
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar