2011-03-25

HELG!


Helg och lön, kan de bli bättre?!
Så vi bestämde oss att fara till stan en sväng, sen var lönen som jag vart riktigt glad över borta!!
Bara 1 vecka kvar nu tills ringarna kommer, äntligen:) Hade tänkt välja en svart sten men efter mycket velande blev de en vit...enkel och superfin!
Sen blev de ganska mycket shopping:)
Har kommit på att jag är nagellacks beroende eller tycker iallafall om att handla ett nytt varje gång jag är till stan, billigt och roligt :)

Nu ligger vi och ser på Pippi lillan bestämde sej för att vakna kl 6, alltid kul en lördag.
Idag blir de stan igen eller skoter, sen ska vi hämta min gullunge Michelle ska få rå om henne inatt!!


Näe senaste dagarna har ja tyckt det varit så tråkigt att skriva, har inte bestämt om jag ska ta en paus med bloggandet...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar