2011-03-04

Mycket nöjd



Hyrde denna film med Camilla och Robin ikväll, men till er alla...Se den ABSOLUT inte, var bland de sämsta jag sett!! Men men hade trevligt i allafall fick ju träffa våra turturduvor;)




Såhär ser mina nya glasögon ut, dom satt jätte bra :)
Är så sugen på att köpa en ny dress...men men kanske får vänta till nästa år iallafall...

Försöker hitta någon riktigt bra present till Dennis, han fyller ju år "snart"...hmm funderar och funderar, ska vara något som han verkligen vill ha. Funderar på en upplevelse, men vet bara inte vad!!


Imorgon bitti blir de nog skoterkörning, håller tummar och tår att det är strålande sol och blås fritt (och jag mer pigg)!! Dennis ska bestiga nån backe i Ostvik så där blir första stoppet, sen blev det nog Bastuholmen eller vad de hette... Och orkar vi vidare efter de så blir de kanske Finnträsk på snöskoj :)

Nu ska jag ta ett varmt bad och kurera mig, blir galen på denna förkylning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar