2011-11-28

Men de är såå underbart med december månad och ALLA räkningar som kommer. Man kanske ska strunta i julen i år!
Försöker att inte vara negativ men de är svårt efter just den där p-bötern som också skulle dyka upp.
Men för att lägga ett plåster på såren så ska vi ner till stan imorn, Dennis ska till optikern igen och vi ska försöka handla de sista innan bebis kommer:)
Idag har jag varit lite barnvakt och Alma var överl ycklig att ha en lekkompis en stund. Sen har jag börjat rensa dom sista kartongerna i garaget, och ringt syster som ska komma och "låna" massa saker som inte ryms där. Rensa är mitt förnamn just nu...men de blir bra.
Dennis och hans underbara farmor har städat ur de sista i gamla huset idag, helt plötsligt blev jag 10 kilo lättare av att slippa tänka på de.
Oj vad han kan städa min underbara sambo :)
Nu ska jag fortsätta njuta av ledigheten, insåg ikväll att Alma måste ju inte upp på dagis så hon fick vara vaken till 9. Så mysigt att slippa stress!
Min fina vän ska till Sthlm imorn lite avis är jag faktiskt.
Ha så kul och shoppa som aldrig förr!!

Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar