2011-11-08

Kaos i mitt huvud...

Det är bara så mycke nu som man ska hinna och fixa innan den lilla kommer. Jag planerar och planerar allt som ska göras i minsta detalj men känns som inget händer. Då jag kommer hem från jobbet, lagat mat och lagt lillan då lägger jag mig i soffan och rör mig inte förrän jag förflyttar mig till sängen. Med kaos i mitt huvud och en röst som säger, KLIV UPP! Måste börja packa och göra klart, inte länge kvar nu. Igår var vi och hämta tapeter då har dom också blivit fel, men nu känns de som att ja inte orkar bry mej får bli den tapeten istället fast de inte alls var så vi ville ha de. Imorgon skulle resten av tapeterna komma annars blir jag tokig för den har ju också blivit fel och vi var tvungen att byta. Nästa gång handlar vi tapeter någon annanstans.
Ihelgen ska jag och mamma börja packa och flytta kläder och sakerna till köket. Tur jag har lite hjälp annars skulle de här aldrig gå. Dennis ska bygga bänken klart och fixa luckorna.
Söndag ska nog jag och min älskade vän på Ikea, köpa lite måsten till huset och bara umgås. Min egen lilla inredningscoach, vad skulle jag göra utan dej!!
Men en vacker dag kanske jag kan ge tillbaka på något fint sätt.
Var hos barnmorskan idag, 144 i hjärtljud och allt såg jätte bra ut. Uppskattade på ultraljudet att bebisen vägde 2100 nu.
Vad tror ni blir de en pojke eller flicka?
Jag tror flicka.

Tog en liten paus och gick till huset med mamma, bara 1 rum kvar nu:)

Kram

1 kommentar: