2011-11-14

LOPPIS

Nu ska mycket bort. Tänkte ha lite loppis i vårat garage så småningom. Våran vita fina tv bänk ska bort, passar inte i nya huset. Jag har rensat massa barnkläder och andra saker. Skor och kläder av mig som jag inte ska ha kvar längre. Ljuslyktor, krukor, porslin och andra små saker. En stor rensning helt enkelt, någon som är intresserad av att kika på sakerna bara ringa eller sms:a :)
Har insett eller Dennis har varnat mig att garaget inte ska bli ett förråd, så bara lyda och försöka rensa.

Kvällen hade jag tänkt tillbringa i huset men jag orka rent inte. Kroppen har sagt ifrån så de blev en slöar kväll i soffan hos mamma och pappa. Men bara ladda batterierna för imorgon måste jag dit och fortsätta. Känner mig riktigt nöjd med Ikea resan igår. Förutom att jag behöver 2 saker som var slut, ska någon dit så betalar jag en slant bara jag får beställa:)

Nu slöa vidare i soffan har en lång vecka

1 kommentar:

  1. säg till när du ska ha loppis så kommer jag gärna....lr före??
    Therese Larsson

    SvaraRadera