2012-03-11

Winter Prins Albin

En syster är...
Någon att berätta hemligheter för,
någon att uppleva äventyr med,
någon att visa allt nytt för,
någon som står på ens sida,
någon att bry sig om,
någon att hålla i handen när man är rädd, sjuk eller glad.
Någon som är precis som du.





Har varit ute och gått med mitt lilla troll. Alma fick sova hos Maggan inatt, men kommer snart hem så då blir de full fart igen. Dennis har jobbat hela helgen men igår hade jag främmande hela dagen av syster och Michelle. Sen kom Lotta och Rivve hit och lekte i det fina vädret.
På kvällen blev de god mat och lite mello med Dennis.
Varit iväg och köpt nya löparskor, frågan är bara när i hela friden ska jag ha tid med de eller ork haha?! Men men tanken finns där iallafall kanske 2020 är jag i form för bikini igen.
Nu lite soffhäng innan storasyster kommer hem
Kanske ska jag få träffa min fina Camilla ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar