2012-03-23

GLÖMSK!

Charmtrollet River som vi ska fira idag


Var bara tvungen ge Dennis en present igår lite tidigare än tänkt, men men har aldrig sett han så glad över något jag gett han så de var de värt! Ett par RayBan solglasögon, nu hoppas jag bara att han kanske kommer på idén och köper ett par åt mig också :)

Sviken eller besvikelse lite så känner jag nu...men hoppas de går över och efter ett lite "pepp talk" igår av Dennis känns de lite bättre idag.
Försöker inse vart de är värt att lägga sin energi och inte! Hatar att jag är så känslig...

Men idag kommer bli en trevlig dag, massa kalas sen är Dennis hemma en stund iallafall innan han ska iväg och jobba natt.
Bara tråkigt jag missa 30 års festen.

Längtar till imorgon ska träffa mitt energiknippe och underbara vän Malin som ska trixa med mitt hår lite, vad de blir har jag ingen aning om.


Nu ska jag och Alma måla naglar och lite annat "tjejigt"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar