2011-12-15

Våran fina lucia


Alma följer Dennis och äter julbord med hans jobb. Jag och lillebror myser i soffan med en STOR godispåse.
Nu är äntligen nya tvättmaskinen och köksfläkten på plats, trivs så bra i huset känns som vi bott flera år här. Tänk att allt bara kunde bli såhär bra!
Vi sov till halv 9 imorse, har inte hänt på väldigt länge. Sen hälsade Lotta och Frida på, riktigt kul att få prata av sig lite.
BVC har också varit på hembesök och vägt lilleman, nu väger han drygt 2870.
Min lilla fågelunge.

Idag fick jag däremot värsta gråtattacken, bäddade sängen och började gråta utan anledning, Dennis visste inte vad han skulle göra, så han och Alma smet ut och skottade lite.
Har ingen aning varför jag började gråta, men man går ju på helspänn och sover oroligt måste kolla så lillebror andas varannan minut. Kanske man är lite trött i alla fall.
Men samtidigt var de nog all nervositet och lycka efter förlossningen också.
Men men nu har jag då gråtit för några dagar, kanske man får skratta resten av veckan.

Nu är dom snart hemma så ska koka ännu mera glögg och äta några pepparkakor till ikväll med <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar