2011-12-14







Hemma med en helt underbar familj. Dagarna går så fort våran prins är redan 9 dagar.
Våran prins har inte fått något namn ännu. Winter, Kid, Tian och Mille är dom namn vi velar mellan. Som jag säger till alla som frågar, har ni något förslag så kom gärna med de!?
Han är så otroligt snäll, äter max 2 ggr per natt och då väcker vi honom, han sover mest elelr ligger och tittar så nöjd. Storasyster tycker allt är väldigt spännande och skulle gärna velat att han kunde leka med henne. Själv känner jag mig som en drottning, mår så bra. Ibland kan tårarna komma bara för att man är så lycklig och det är mycket hormoner och tankar som snurrar.
Igår var de lucia på Almas dagis, så fina och duktiga dom var. Var även på julfesten på öppna förskolan så nu känner man en massa julstämning. Måste bara boka in en dag att åka och handla lite julklappar. Många kvar! Tur Dennis är ledig till mellandagarna, är så himla mysigt att ha han hemma! Fick en present idag av han ett jätte fint skinnarmband, lyckliga jag:)
Alla presenter vi fått, vet inte vad man ska säga bara ett stort tack och alla som grattat och ringt. Sen våra familjer, vad skulle vi göra utan er <3

JULKRAMAR

4 kommentarer:

  1. men lilla lilla lilla sötis... !! Gud vad jag längtar tills på fredag när vi ska komma !! :) Underbara barn :) KRAM!!!!

    SvaraRadera
  2. lillplutt :) så fin :) måste komma och hälsa på någon dag när vi är friska.var magsjuka förra veckan och nu är det förkylning..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet Sandra ska bli såå kul att träffa er imorgon :)
    Kram

    JAAA Maria kom å hälsa på, vi har nästan inga besökare tror folk är rädda för att komma hehe.
    Oj magsjuka, hur mår ni nu då?
    Kram

    SvaraRadera
  4. jaa man vill inte smitta ner lilleman :) Freja är förkyld, vi andra mår bra.
    kanske kommer och hälsar på nästa vecka :) hör av mig=)
    kram

    SvaraRadera