2012-02-08

kallt kallt kallt!

Igår träffade vi prästen, skönt då dopet är över. Nu är det bara lite funderingar om man ska ha faddrar eller inte?!
Söndag ska vi på lilla Minna Evelina Lundmarks dop, mysigt :)

I söndags åt vi på Tatung med Lotta och Robert, jätte trevligt med lugn och ro och någon annan som plockar bort disken.
Kan inte sluta skratta åt jag och Dennis, i fredags då vi skulle äta tre rätters somna vi innan efterrätten. Båda var så trötta och utan barn bestämde vi oss istället för att gå och sova, men efter 2 timmar var vi pigga igen så gick då upp slog på en film åt ostbricka och efterrätten...men himla mysigt och utvilade var vi :)
Winter fick sova hos bonusfarmor och farfar, tack!

I helgen hoppas jag verkligen de blir lite varmare så man kan få köra lite skoter och vara ute. Sen ska jag på stan shoppa lite och ta en fika.

Har fått flera förfrågningar om jobb igen, så nu har jag bestämt mej att varannan måndag vara tillgänglig för lite arbete...kul!!

Nu ska jag ta en dusch och bli människa igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar