2012-03-27

Vart är vi påväg

En resa ska snart bokas men vart de vet vi inte... Någon som har förslag vart man kan resa med barnen, ska vara varmt och härligt :)
Kanske slutar med Lycksele djurpark om vi inte kan bestämma oss!

Mycket nöjd över "mitt" val att bli blond igen, längtar redan till nästa gång vi ska exprimentera vidare måste bara låta huvudet vila ett tag!

Idag har Alma haft en kompis här, och dom har lekt och lekt så jag har hunnit mycket idag.
Hon har ju blivit så stoor frågar ju hela tiden om hon får ta hem kompisar och nääär mamma ska jag få cykla till mormor och morfar själv för jag är ju stor nu!
Hmmm tiden går alldeles för fort.

Idag vakna Alma kl 8 då hade hon sovit 14 timmar, lyx!
Winter sov "bara" 11 timmar åt och sen somna även han om...
Hoppas på en fortsatt bra sov vecka

Nu ska jag fortsätta göra ingenting

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar