2011-10-17

Dåliga dag!

Nu vill jag att de ska vara en ny dag med roliga överraskningar..
Denna dag har inte alls varit kul, fick hämtning efter jobbet och skulle bara en stund in hos mamma och pappa. Alma står och provar skridskor i hallen och jag skyndar mig på toa hör hur de knakar i dörren som inte vill stängas drar lite hårdare inser fort att det är lillans hand som sitter i kläm!
Både jag och Alma skriker och gråter hysteriskt, usch så hemskt. Men som tur är gick allt bra med spagetti fingrarna men mamma hjärtat har fortfarande ont.
Sen vill hon inte sova men ja tänker att ja ska passa på att baka ändå medans jag lägger henne, och bränner självklart alla kakor till kalaset.
Sen jobbar Dennis natt så kan inte gråta ut hos han, ska nog snart lägga mig och hoppas att morgondagen blir underbar!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar